8.12.16

PUNTUACIÓ




Resultat d'imatges de TRACTAT DE PUNTUACIÓ

PUNTUACIÓ           

Vaig iniciar amb majúscula el quadern de bitàcola,
després hi vaig escriure projectes en negreta,
vaig posar entre cometes els amors fet distància,
en cursiva paraules que no havien de ser.

Vaig separar amb les comes les esperances febles,
després de la disbauxa vaig fer punt i seguit,
punt i apart quan la vida se’m va mostrar difícil.
Vaig escampar a les pàgines un munt d’interrogants.

Signes admiratius van cloure les sorpreses,
amb dos punts iniciava les enumeracions
de tants somnis efímers i  d’il·lusions perdudes
vora d’un punt i coma absurd i ben sobrer.

Avui he perdut grapa per la cal·ligrafia,
L’ortografia em pesa, la norma m’és distant.
Ara escric llibertat en lletra molt menuda,
subratllo la paraula i poso punt final.